Usługi wsparcia w chmurze (CSS): Modułowe rozwiązania dla wszelkich potrzeb.

 
 

Uslugi wsparcia w chmurze

Zapewnienie odpowiedniej funkcjonalnosci wsparcia nie jest rozwiazaniem uniwersalnym, dlatego wspólpracujemy z naszymi partnerami, aby dostosowac uslugi do potrzeb ich klientów i ich podejscia do danych, zarówno lokalnie jak i w chmurze lub dla obu tych rozwiazan.

Dzieki naszym uslugom wsparcia w chmurze mozesz wybierac sposród szerokiej gamy modulów uslug podstawowych i dodatkowych, dzieki czemu Ty i Twoi klienci placicie tylko za to, z czego korzystacie.

  • Wielokanalowy dostep dla partnerów i uzytkowników koncowych
  • Zgloszenia z najwyzszym priorytetem
  • Zarzadzanie incydentami 24/7
  • Gwarantowany czas reakcji poczatkowej SLA
  • Obsluga w wielu jezykach
  • Nieograniczona ilosc zgloszen w zakresie obslugi chmury
  • Opcje wsparcia srodowiska lokalnego i hybrydowego
  • Najwyzszej klasy Wsparcie (Premier) dla naszych Partnerów - sciezka eskalacji L3 w razie potrzeby

Program Partnerski Elite

Nasz program Cloud Support Services Elite Partner to cos wiecej niz tylko plan wsparcia.

Dzieki elastycznej strukturze mozesz wybrac najlepsze opcje dla klientów indywidualnych a takze dostosowac ich pakiet za pomoca licznych dodatków, które mozesz laczyc i dopasowywac.

Dodatki modulowe obejmuja:

  • Bezposredni dostep dla klienta koncowego, co eliminuje koniecznosc posredniczenia w prosbach klientów.
  • Niestandardowe umowy SLA skracajace poczatkowy czas reakcji do mniej niz 15 minut w przypadku problemów krytycznych.
  • Rabaty na uslugi zarzadzane TD SYNNEX i pelny katalog uslug TD SYNNEX Academy

Download Battlecard Request a call back  

Ultima - studium przypadku

Odkryj mozliwosci zoferowane Ultima w ramach TD SYNNEX Cloud Support.

Download

Nie wiesz, jaki plan jest dla Ciebie odpowiedni? Porównaj nasze plany tutaj.

Zglos prosbe o wsparcie

Potrzebujesz pomocy technicznej dotyczacej srodowisk chmurowych lub hybrydowych?

Otwórz sprawe techniczna