Usługi wsparcia w chmurze (CSS): nowa oferta elastycznej pomocy technicznej

 
 

Jesli masz subskrypcje Microsoft CSP z TD SYNNEX, mozesz zglosic tutaj pomoc techniczna przez e-mail lub za posrednictwem naszego narzedzia do sprzedazy biletów.

Narzędzie do biletów

Kliknij, aby zgłosić sprawę techniczną za pośrednictwem naszego narzędzia do sprzedaży biletów. Będziesz potrzebował nazwy użytkownika i hasła.

otwórz bilet
  • microsoft.png

If you have a StreamOne operational support request such as a query with the billing or provisioning of your service, then please contact businessexperiencesu@techdata.com.

How and when you can access support depends on the Cloud Support Service plan that you have.

CSS subscription Access Hours  Incident MAnagement Hours  Webform Live Chat Phone
Basic 24/7  9am - 6pm CET    
Elite 24/7  24/7 ✓*

*available for White Label options

If you are not sure what support plan you have please email us.