Narzędzie do biletów
Kliknij, aby zgłosić sprawę techniczną za pośrednictwem naszego narzędzia do sprzedaży biletów. Będziesz potrzebował nazwy użytkownika i hasła.
Jesli masz subskrypcje Microsoft CSP z TD SYNNEX, mozesz zglosic tutaj pomoc techniczna przez e-mail lub za posrednictwem naszego narzedzia do sprzedazy biletów.
Kliknij, aby zgłosić sprawę techniczną za pośrednictwem naszego narzędzia do sprzedaży biletów. Będziesz potrzebował nazwy użytkownika i hasła.
If you have a StreamOne operational support request such as a query with the billing or provisioning of your service, then please contact businessexperiencesu@techdata.com.
How and when you can access support depends on the Cloud Support Service plan that you have.
CSS subscription | Access Hours | Incident MAnagement Hours | Webform | Live Chat | Phone |
---|---|---|---|---|---|
Basic | 24/7 | 9am - 6pm CET | ✓ | ||
Elite | 24/7 | 24/7 | ✓ | ✓ | ✓* |
*available for White Label options
If you are not sure what support plan you have please email us.